7 лесни начина да влезем във форма за лятото

Дата: 09 Юли 2018

 

  1. Погрижете се за тялото си.

Ако искаме мечтаното лятно тяло, на първо място трябва да поработим за него. Бързите резултати идват с подходящите тренировки и постоянството. За да ускорите метаболизма и да стегнете тялото си, отделете време за някакъв вид спорт (или танци) най-малко 3 пъти в седмицата. Ако нямате достатъчно време – тренирайте вкъщи, като наблягате на упражнения, които се отразяват на повече от една мускулна група като клекове и лицеви опори. Дългите изтощителни тренировки могат да убият мотивацията ви, затова започнете с по-кратки и приятни упражнения – важното е да бъдете постоянни.

Нашият съвет: Тренирайте сутрин, за да си осигурите бърз метаболизъм през целия ден.

 

  1. Хранете се.

Колкото и странно да звучи, драстичните диети съвсем не са най-добрият начин да влезете във форма. Тъкмо обратното – специалистите съветват да се храним често (по 4-5 пъти на ден), за да засилим метаболизма си. Това не означава обаче, че всички хранения трябва да са с еднакъв обем и съдържание. Хранете се пълноценно с полезна храна в малки количества. Заменете шоколада с плодове, чипсът - със сурови или печени ядки и наблягайте на храни с високо съдържание на фибри.

Нашият съвет: Това лято забравете за газираните напитки и пийте повече вода, неподсладен чай и сок от прясно изцедени плодове.

 

  1. Тренирайте правилните области.

В сезона на банските костюми няма как да пропуснем най-важните мускулни групи –  тези на корема и бедрата. Обърнете повече внимание на проблемните области, като редувате клекове с коремни преси.

 

Нашият съвет: За най-добри резултати нанесете MINCIFINE® Slimming oil – Отслабващо олио за тяло чрез масажиране с кръгови движения, като се концентрирате върху корема и бедрата. Използвайте продукта два пъти дневно в продължение на един месец и се радвайте на новия бански.

 

  1. Излезте на открито.

Няма значение дали ще изберете йога на плажа, сутрешен джогинг, или разходка в парка – важното е да е на открито. Слънцето ще ви зареди с добро настроение и витамин D и ще ви даде енергия, която да изразходвате в движение.  Освен това спортуването навън ще помогне с летния загар.

Нашият съвет: Не забравяйте да защитите кожата си с подходящия фактор!

 

  1. Пийте повече вода.

Водата е от изключително значение за правилното функциониране на нашето тяло. Нещо повече – тя ще направи тренировките ви по-ефективни и ще ви помогне да се пречистите от токсините. Специалистите съветват да пием най-малко 1 литър вода на ден, който варира в зависимост от теглото ни. Хидратирайте се добре и се радвайте на слънцето!

Нашият съвет: Погрижете се за природата, като заложите на стъклена бутилка, удобна за носене в офиса (или на плажа!).

 

  1. Намалете приема на алкохол.

Ако имате навика да приемате алкохол по време на вечеря, опитайте да го намалите до 3 пъти седмично. По този начин ще намалите калориите, които приемате и ще си осигурите по-пълноценен сън, който ще ви зареди с енергия за сутрешната тренировка.

Нашият съвет: Когато все пак ви се наложи да пиете алкохол (плажните барове никога не спят!), не забравяйте да приемате достатъчно вода, която да неутрализира дехидратиращия му ефект.

 

  1. Изправете се.

Когато се стремим към бързи резултати и изваяна фигура, често забравяме нещо ключово – стойката. Изправянето на гърба мигновено ще накара тялото ви да изглежда по-добре. Основният проблем идва от факта, че прекарваме голяма част от деня си в седнало положение. Един от най-добрите начини за противодействие на приведените напред рамене е редовното практикуване на разтягащи упражнения за скъсените мускули.

Нашият съвет: Настройте си аларма, която да ви напомня да изправяте гърба си на всеки час – така няма да забравите да го правите, дори съзнанието ви да е заето с нещо друго. 

 

Автор: Милена Веселинова

 

 

Остави мнение/коментар

Код за сигурност
  • Все още няма коментари

Нови продукти

Всички продукти

Върни До Горе